Världens bästa pappa!

Haha ja det har jag verkligen, nu springer han runt i alla möjliga affärer på andra sidan jordklotet o letar skor till mig, men jag förstår inte att det kunde vara så svårt att hitta ett par convers i landet dom kommer från.. finns typ inga färger alls. Han hade nyss vart på ett gigantiskt varuhus fast dom hade inte i damstorlekar!?! Skumt.. Nu ringde han för andra gången o hade hittat ett par blå.. han skulle ta ett kort på dom o skicka så fick jag se, han tyckte dom var snygga iaf... men jag ville ju ha vita o gula el. gröna... men dom är ju sååå billiga där.. högst 300 kronor. Här hemma kostar dom ju liksom 600-700 kronor..
Hoppas han hittar nå bra ... Tack pappa för att du försöker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0