Söndag

Å ledig är man, riktigt skönt. Är ledig imorgon med så det känns ännu bättre.
Har idag redan hunnit med att
- tvätta en maskin 
- diska 
- dammsuga
Ska snart till gymmet o köra ett hårt pass. Blev ju ingen utgång igår så då blir det hårdkörning på gymmet istället!
Sen kommer mina kära vänner , Ia o Anders o Zita på besök ikväll o ska äta tacos.

Har tänkt under dessa dagar två att jag ska städa alla garderober (igen) o även klädkammaren o städskåpet. Känns som om dom blitt lite smått röriga efter allt flyttande o iordningställandet. Det blir ju lätt så när man vill att lägenheten ska se bra ut. Allt annat åker liksom in i garderoberna.
På agendan då inför imorgon
- klädkammaren
- städskåpet
- byrån
- garderoberna x3
- gymmet
Sen får vi ju se hur många av dom jag hinner med. Men hoppas jag ska hinna alla!

Å på tal om nått helt annat så åker min far till SanDiego idag o jag har skickat med han en bild på ett par converse, så har jag tur kommer han hem med ett par gula... han skulle iaf köpa ett par vita o ett par färgade! Bra man har snäll pappa!!
Nej nu ska jag sätta fart.

Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0