Löning!

Så gött när slantarna rullar in på kontot.. haha men dom stannar ju tyvärr inte länge. Min jobbarkompis ville ringa o säga till chefen att jag ska få veckolön för jag kan inte hålla i slantarna ordentligt tycker han... hehe men det stämmer nog.
Var ut på lunchen o shoppa loss o kom tillbaka med en stor kasse från gina, ett par byxor o 3 tröjor o 1 linne o 1 par örhängen.. haha..
Å nu har jag vart o storhandlat mat o fyllt hela kylskåpet o frysen! Så nice att ha så mycket att välja på!

Sen utanför affären fick jag en chock med.. haha... var inte alls beredd på det. Jag hade ju inge smink ingeting, ofixat hår, som tur är hade jag iaf hatt på mig.. haha... Där klev en snygging ur bilen precis framför mig... -Öh hej sa jag med skakig röst o sprang fort förbi med min kundvagn...  hmm var lite pinsamt, gjorde ju bort mig för han för nån vecka sen.. hehe.. men men han heja ju glatt tillbaka iaf. Ingen skada skedd kanske då ändå .. haha ;)

Nu är allt inpackat i kylen o jag blev sugen på mera mat.. haha..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0