Låång dag

Idag har det vart en lång dag i stallet. Tävlingar för fulla muggar o jag har tävlat jag med men det gick inge bra.. Hon (hästen) ville inte som jag ville idag.. Tror vi ska skylla på värmen :P.
Var där vid sju snåret så man är lite småtrött nu... Ska dit imorgon igen...

Fast mest längtar jag tills allt är slut där för så blir det dejt!

Fick ju en lite impulslunchdejt igår. Superdupertrevligt var det!! Många glada gubbar där! =) =) =)

Nej nu ska jag lägga mig raklång i min underbara soffa o drömma mig bort o titta på nått på dumburken!

Tjo

Kommentarer
Postat av: Linda

ja vi hade ganska trevligt, hoppas du får det mysigt idag=)

2008-06-01 @ 12:23:53
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej, när har du tänkt uppdatera din blogg då? Ja Och Kevin kommer nog förbi dig en sväng idag. Tänkte ut och shoppa lite om jag hitar nått. Kram

2008-06-04 @ 08:57:59
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0