Festen!

Var hemma hos Linda igår på en superduper trevlig tillställning. Det var jag, Linda, Sanna o Nygge som var där.
Jag o Nygge cykla dit i racerfart på våra racerbikar! När vi kom dit stod det uppdukat massa godsaker på bordet o bålen var serverad! Så nice! Det var bara att hugga in direkt. Gottigottgott!
Sanna gjorde lockar på Linda o jag åt vindruvor o drack bål! Skål!
Lockarna gjorde håret för kort så Linda duscha igen o det fick bli rakt igen.. haha..
Mera bål vart det och sen var det dags för min största fobi, karakoe/singstar... hmm har haft nått emot det hela mitt liv. Alltså typ som någon är rädd för spindlar så har jag vart mot sånt. En riktig hemsk fobi.
Men det var bara att ta tjuren vid hornen o görat! Kommer inte ihåg vilken låt det blev men det var inte så hemskt ändå. Var ganska roligt, svenska schlagerlåtar var det på tapeten så det var ju sånt man kunde iaf... så jag sjöng å sjöng men vann typ inget.. haha. Nygge var lite bättre.. attans.. men får skylla på att jag aldrig vart så nära en sånganläggning tidigare. Jag har sprungit o gömt mig typ.
Sen fick vi bråttom när vi kolla på klockan o kilade ner fortare än kvickt på stan. Linda vågade inte åka på min cykel för hon trodde jag skulle köra som en galning.. haha.. o full tyckte hon nog att jag var med =)
Ner kom vi iaf o ingen kö var det, eller jo lite men det gick fort. In kom vi o dass var det ju som gällde ( vi är ju tjejer liksom) sen köpte vi dryck o dansa lite o så.. Kvällen är lite dimmig innefrån harrys. Men det hände en massa skoj iaf som jag inte tänker berätta om här.
Tror att det var nån speciell slå Jenny på stjärten kväll.. jag var ett offer.. haha.. fast en kille bad om ursäkt o visste inte riktigt vad det tagit åt han.. haha han kommer skämmas på gymmet sen! Stackarn.. hehe..
Hem kom jag hel också. Cykla i racerfart för att hinna ikapp Elin som var förföljd av en man! Fast det var bara en fjortis med byxorna i knäveckan.. haha så han var nog inte så farlig.. men man vet ju aldrig. Kom i säng vid 4 tiden efter ett ha pratat i telefonen med en viss person för första gången. Det var spännande. Vi kan nämna att det var en han o han var jätte trevlig! Han tyckte jag prata dalmål.. haha .. jag hade ju varnat han! Sen sa vi godnatt o jag somna som en stock o vakna 4 timmar senare. Haha kan inte förstå att man inte kan sova dan efter fest. Får sova tidigt ikväll om jag inte somnar i Lindas soffa till filmen.. haha..

Har tyvärr inga bilder från festen. Ska se om jag kan få några av Linda sen för vi tog med hennes kamera.

Här är iaf några smink o frisyrbilder

   

Kommentarer
Postat av: Nelli

jag tyckte om ditt hår :)

2008-05-25 @ 14:18:46
URL: http://ennellimedi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0