Hemma o sjuk!!

Urk va det är tråkigt.. hatar att vara sjuk. Har ont i halsen, huvudet o kroppen känns hemsk... blir slut av att göra ingenting. Första dagen jag är hemma från jobbet på en evighet... brukar aldrig vara hemma. Men blir nog hemma imorgon med för jag ska åka till uppsala o jobba annars, inge roligt att åka dit halvkrasslig, man vill ju känna att man kan slita ordentligt o göra ett bra jobb känns meningslöst annars...
Ååå till affären måste jag med, det var nästan tomt i kylskåpet. Hoppas Elin följer med mig!

*hosthost*


Kommentarer
Postat av: Linda

Men ååååååh kan du inte göra om min blogg också???
Allt jag gör är så trist tycker jag. buhuuuuuuuuuuuuuuuu

2008-03-17 @ 17:02:24
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0