Söndag, bakissöndag!

Ojoj det var snurrigt igår o snurrigt idag när jag vakna. Men det var bara att ta tjuren vid hornen o försöka få i sig lite mat. Fick i mig väldigt lite o sen in i duschen.. o cykla till Linda. Vi gick till beachen direkt för solen stog högt på skyn. Finns någon bild från dagen på hennes blogg! Lite picknick hade hon fixat med, så gott.. fick i mig lite mera mat då. Sen vart Kevin hungrig o vi gick hem.. Satt ute o tog det lungt ett tag innan det var dags för bakispizza.. måste erkänna att jag inte ätit pizza på säkert 3 månader. Jag kommer inte ihåg när jag åt sist. Så nu kommer jag att få köra hårt på gymmet imorgon för att förbränna bort den där flottiga saken...

Bloggen får nog nytt utseende ikväll om jag orkar med, tror det finns risk att jag somnar på tangentbordet idag!

Tjotjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0