Segt...

Känns fortfarande segt o jag är fortfarande arg.. Mötte han på gymmet igår o det var lite jobbigt.. hejade endast lite stramt... o han sa sen på kvällen på msn att han inte ville vara ovän med mig.. nä jag vill inte heller vara ovän med folk men hade han sagt hela sanningen o så så hade jag kanske inte blitt sur. Var ju inte det från början när han berätta hur det låg till, men det var ju han själv som orsakade det.. erkänn att jag är blockad så jag kan sluta vara arg... Snart dags att åka ner till gymmet och ta tjuren vid hornen för han är ju 100% säkert där idag med.. inte så konstigt för han är ju där jämt...
Är iofs lite bra o vara arg när man tränar för då tar man i som f*n... Hoppas det går över snart, min ilska alltså så jag kan njuta av att vara på gymmet igen.. brukar ju trivas att vara där.. men just nu är det bara jobbigt men jag tänker inte ge upp. Jag vill ju fortsätta träna o han ska inte få mig att sluta!!
F*n att det skulle sluta såhär, trodde verkligen inte det.. men men inget ska väl vara lätt när man heter Jenny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0