Natt i kojan...

Var kolsvart när jag kom hem.. alla i huset sov. Bara att tassa på tå för päronen ska ju upp snart o till jobbet. Har vart på ludvikafestens första dag o sett bland annat gitarhero tävling, BWO o lite på Velvet. Funka ganska bra utan alkohol, men bättre blir det imorgon o på lördag o då ska jag ta en massa roliga kort med!!
Sängen nu o löprunda imorgon bitti plus att jag måste göra om naglarna för dom vart task när jag satte på mig strumpbyxorna idag! Shit happens!

GOdnatt vänner!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej! Du får jättegärna ta en titt på min blogg och lämna en kommentar :-) Jag skriver om allt från smink till fotografering och ger tips om allt möjligt. Låter det vanligt? I'll do it my way!



Kram, Alicia



(jag försöker inte göra reklam i din blogg, utan skriver direkt till dig och du får gärna ta bort kommentaren när du läst det :-)

2008-06-26 @ 23:58:15
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0