Glöm...

Glöm ALLA glada gubbar jag skrev om tidigare.. det var över lite fort som det börja.. o lögner hann det bli på den enormt korta tiden med så jag är glad att jag fick veta det redan nu o inte om nån månad.. Nu är jag grymt arg istället för lessen o det känns ändå som det är lättare att hantera. Iaf för mig men kanske inte för min ogivning ... men dom får stå ut...
Är dock grymt besviken på hur en människa kan tro att dom kan hantera en annan... Jag är ju liksom inte helt lämnad bakom flötet som han verkar tro.. Orkar inte gå in på detaljer här räcker med att skriva att jag är grymt besviken...... saknar typ ord...

Varför säger man fina saker om man inte vet om man känner dom?!

Usch jag har så grymt mycket blandade känslor.. vet inte vad jag ska känna, tycka, tänka eller göra.. Hatar mitt liv just nu och det ska alltid bli såhär.. vill rymma från allt, flytta från stan, börja om på nytt, slå nån hårt, ha kontroll på mina känslor för en gångs skull.. orkar inte må dåligt eller hur jag nu mår.

SKIT!

Kommer inte lita på nån numera tror jag.. ja förutom mina vänner då!!
Tack för att ni orkar lyssna på mig när jag alltid blir att må såhär!! Skulle absolut inte orka utan er när ni försöker tala mig tillrätta!! TACK för att ni finns!! Ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lessen att inte kunna räkna mig till den stöttande skaran av vänner just nu....Hoppas att du snart mår bättre och att du trots allt förstår att jag finns här när du behöver mig!!

Puss.

2008-06-10 @ 22:42:14
URL: http://lisaosaramamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Urs vad jobbigt det där lät! :/ Skitkarlar finns det tyävrr gott om, synd att man alltid ska råka ut för dem. Hoppas det känns bättre snart och att den rätta dyker upp när man minst anar det! KRAM!

2008-06-10 @ 22:53:02
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men va fan! Så skulle det ju inte vara.. helvetes jävla skit killar... Men du mår bättre snart ska du se, man klarar sig ganska bra utan dom.. kram

2008-06-10 @ 23:08:51
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Linda

klart vi finns där, det är väll det kompisar är till för att vara där i vått och torrt=

2008-06-11 @ 08:41:04
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Nej vad jobbigt det låter. Stackare, tur att du har vänner. Hoppas att du får en bra dag!

2008-06-11 @ 09:40:37
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0