Fixar dag!

Har vart uppe i flera timmar redan känns det som, iaf 1½... har målat lite mera i garaget på mitt balkonginsynsskydd. Så nu ska det bara torka sen ska jag försöka få ihop alla bitar som jag tänkt mig.
Har även hunnit med lite frulle, byta färg på Eeebees bilder på nya designen o nu tänkte jag att jag skulle måla manikyr på naglarna. En sväng på stan hade jag tänkt hinna med också fast det kan jag likaväl ta imorgon eller nått. Sköönt med lite kort semester såhär innan den riktiga börjar om 2 veckor.
Nya batterier till min kamera måste jag ju fixa med, dom uppladdningsbara jag har nu är typ stendöda... blir galen. Men det är ju lätt fixat, får åka till elgiganten där uppe på berget.

Tjo naglar var det nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

glöm inte utmaningen

2008-06-26 @ 12:58:24
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0