Semester o hickande bebis!

Nice med semester. Värre att den börjar med ont i halsen. Men det är iaf bättre idag men jag är nog lite rosslig på rösten. Ska försöka ta mig ner på stan o köpa nya halstabletter o hostmedicin så jag inte hostar sönder halsen. Ska även lämna tillbaka en tröja på Vero som jag absolut inte kommer använda känner jag nu.

Igår var jag hemma hos Ia o Anders typ hela dagen. Vi har monterat klart deras supersnygga garderober. Jag har skruvat sjuttiotvåtusen lådor tror jag, haha.. så är det nån som behöver hjälp med sånt så kan jag det utantill om man säger så!
Sen hjälpte jag Anders att strukturera upp garderoben på ett smart sätt. hmm han fick även lite hjälp med att vika tröjorna. Värsta lyxen o Ia vart avundsjuk.

Sen hade vi pizzapaus med, det var ju ändå söndag. Drack massa cola o åt god pizza. Haha Ia åt så bebbe i magen fick hicka.. hihi kändes jätte skoj men stackars lille där inne. Hela magen hickade!

Nu ska jag försöka göra nått vettigt här som att slänga i en tvätt eller nått... Skriver mera senare!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0