Party on the sea!!

imorgon smäller det. Bäst att ni aktar er ordentligt, haha.... Jag o tjejerna ska ut o festa på sjön! Synd att den 4:e hoppa av dock...men vi ska nog klara oss vi 3!
Har just avslutat tjusig manikyr, man måste ju vara lite tjusig med så man inte blir kastad överbord, haha...
Nej dags att krypa ner tror jag o forstätta läsa den bra boken, den är toppen! Än så länge har den 4 av 5 getingar!

Kram o godnatt o ni kommer nog få många roliga bilder efter helgen. Blir nog uppdatering först på söndag kväll eller måndag kväll nästa gång, vet inte när vi åker hem från sthlmo!!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får riktigt roligt men det tror jag garanterat att ni kommer få=)

2008-07-11 @ 09:12:06
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: eLiiN

Drick alkohol på sjön du, så ska jag ut å gå gå gå nu hela helgen.. :P Eller nej. Imorrn ska jag nog ha lite varuprovning igen! ;)

2008-07-11 @ 10:33:28
URL: http://eliintheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0