Helgens resa!

Vi började med bussresa till sthlm i fredags förmiddag. Viking line bussen med fulla människor.. haha vi kände oss jätte torra för vi drack inget. Man får ju nog av det på båten sen. Vart bjudna på fest innan vi ens kommit fram till sthlm... fast vi dissade dom ganska bra, använde till o med dissatlinjen, haha o dom använde numret fick vi veta senare på kvällen med när vi mötte dom på båten, haha det var riktigt skoj. Var några småpojkar som var jätte fulla typ! Kul bus var det!
Middag o fest o massa dans vart det på båten.

Här kommer lite bilder... 
                 











         


Båten på väg hem...

    


Det var så jävla roligt på kryssningen!!

Sen stanna vi i sthlm hos Malin och shoppade loss på stan! Mest var det Marie som shoppade med jag köpte det här...

    
Grå tröja på VeroModa
Gul T-shirt på GinaTriot
och efterlängtad kofta från Vila

Jag är så nöjd med helgen!!
Världens bästa tjejer! Kram på er

Kommentarer
Postat av: lina

gud vilken snygg tröja ;) vart haru köpt den?

2008-07-15 @ 07:16:31
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: ella

bra bilder.ååå jag vill åka igen jag med!!åkte ju 26juni jag=)så jäkla kul men sen va ja sliten;)

2008-07-15 @ 10:15:19
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Marie A

Tack gumman för alla fina kläder du fick mig att falla för. Hade aldrig hittat dem utan dig. Du är bäst. Kram

2008-07-16 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0