utgång igår :

förberedelser är noga... ska man tupera håret så ska man.. haha... tess å jag gör oss redo för en tidig kväll på krogen. 19.00 var vi där. haha... vi var inte tidiga utan vi var på 30 årskalas. vart en riktigt trevlig kväll med många gratisdrinkar o mat o liknande. dansade en hel del med. fast vi orkade dock inte med efterfesten som skulle vara där så vi gick till McD istället o sen åkte vi hem o sov.. eller ja tess hon fick skjuts hem så jag fick ingen övernattningskompis. å jag som hade köpit frulle till idag. hehe fast mera till mig då. älskar att äta mycket frukost när man är lite småbakis. eller ja nu vart jag ju trots allt inte bakis.. bara ganska trött idag.

  
image370 
image371

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0