tv o trötthet :

uscha så trött man kan vara hela tiden... orkar inte vara trött nå mera.. nått tips?
hade nyss goda vänner på fika o det var så trevligt.. sånt måste vi göra oftare...
har haft en skön ledig dag idag, lite skogspromenad med elin o sen kika vi på tapeter men vi hitta inte den jag ville ha... ska tillbaka å leta mera sen. hihi lite lustigt att jag köper tapeter till en lägenhet som jag inte hittat än, men jag har ett rum i huvudet som jag vill göra så tänkte jag skulle fixa tapeterna medans dom förhoppningsvis finns kvar.. dumt kanske men men...
nu är det tvn som gäller..... godnatt

Kommentarer
Postat av: bebisnoja

vad gulligt sagt, tack! hur mår du?

2008-01-14 @ 21:10:55
Postat av: eLiiN

Tack för fiiikat igår!!
Riktigt gott!
Ska försöka mig på det någon gång jag med...
Pratat nå mer me Lollo ang tapeterna?
Kräm

2008-01-15 @ 20:14:40
Postat av: bebisnoja

Tack tjejen, du är bra på att visa dig tycker jag. Jag gillar din blogg jag med, det är kul när man fastnar. Kram

2008-01-16 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0