trött fortfarande :

fortfarande trött... hoppas det kan gå över snart.. orkar inte vara segoberta hela tiden. men imorgon har jag iaf sovmorgon till 13 men då kommer alldeles säkert nån pucko byggjobbare i källaren köra med någon högljudd maskin så man inte kan sova. skulle inte förvåna mig. min otur.

image349

























shoppade lite idag med.. hihi ett par till baggy från vero... tror jag har alla färger snart med.. haha är ju ett gäng.
linnet köpte jag igår. shit jag köper ju nått varje dag typ. men nu får det vara slut med det. ska ju kika på lägenhet imorgon och skulle det bli så att jag köper den så måste jag absolut dra ner på klädkontot lite smått iaf... haha måste ju ha råd att bo o inreda det nya placet istället. men vi får se om jag känner att jag ens kan å vill bo där när jag kommer in i lägenheten imorgon. jag har ju sett lite bilder på den o det ser helt ok ut på bild. men man kan ju få en annan känsla när man kommer in där. det återstår att se!

nu ska jag slänga mig framför tv.. eller ja jag sitter ju redan framför tvn.. men jag tror jag ska försöka titta på tv istället för den här skärmen.

godnatt


Kommentarer
Postat av: eLiiN

Jaa du. Blondiiii!
När plommonen trillar från granarna eller?
Hahaha.
Vi är dåliga. Borde skärpa oss. Fredag kväll? Slutar halv sju!
Kräääm!

2008-01-08 @ 23:30:57
Postat av: Jennie

Japp, det är klistermärke, köpa på IKEA :) vet ej om de finns kvar du kan ju kolla :) kram

2008-01-09 @ 17:23:13
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Linda

snyggt linne;) Hur gick det med lyan idag då?

2008-01-09 @ 17:56:00
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0