mycket dåligt bloggande :

hello alla (om jag har några) läsare.... var ett bra tag sen jag skrev nått så jag förstår om ni inte vart här å läst.
har inte varken haft tid eller lust att skriva nu över jul å nyår. det har varit alldeles för mycket att stå i. julen var kalas med lite släkt o familj som det ska vara...
nyår firades med parmiddag med två kompisar o deras respektive. vilket var jättemysigt det med. jag å ia stod för mat å allt. trerätters och så blev det. jätte seriöst med bordsplacering o allt. hihi.... ska det vara så ska det....
har lite bilder från det men orkar inte lägga in det just nu men det kanske kommer nån sen.

har även börjat fundera på att köpa lägenhet, är så sugen på att få göra om som jag vill o det kanske inte är sååå populärt när man bor i en hyresrätt... ska kika på en jag har hittat nästa onsdag. ska bli spännande.... var till banken idag med men dom hade inte tid för mig idag så jag hoppas jag får komma dit å prata lite om pengar på fredag... kan ju vara bra om man ska köpa haha....

nej nu måste jag äta lite... kanske kommer tillbaka under kvällen om jag inte däckar på soffan. ska nämligen upp tidigt o åka till uppsala o jobba imorgon..

tjing så länge

Kommentarer
Postat av: bebisnoja

God fortsättning

2008-01-02 @ 20:39:38
Postat av: bebisnoja

Tackar tackar. Fattar mig dock ej på hur hela bakgrunden skall bli sådär, men men den som övar.. :)

2008-01-02 @ 21:25:06
Postat av: Linda

Åhh vad spännande om du ska köpa lya;)
Säg till om du ska ha hjälp med något sen då;).
God Fortsättning på dig sötis.
Kram

2008-01-04 @ 11:32:41
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0