känns som jag är dålig :

är lite off när det gäller bloggandet. tyckte jag kommit igång riktigt men nu har jag nog missat flera dagar. men jag har läst alla blogga jag brukar iaf. så det missar jag inte. läser hellre era än skriver i min...
har idag fått veta att jag får en ersättningslägenhet under tiden då dom ska renovera min. misstänker att jag är lite smått dammallergisk så det är lite jobbigt att bo i en lägenhet där dom ska bila ut hela badrummet o jag tror det kommer vara damm överallt. ska dock inte flytta så långt.. typ 50 meter i 6-10 veckor bara. tur att man får flytthjälp. dom bär upp allt jag vill ha så jag ska stå här o peka klockan 7.30 en tisdagmorron om någon vecka. det vill jag ha med mig o det med.. o den där riktigt tuuuunga saken där vill jag med ha. hehe nä jag ska nog vara snäll men alla möbler ska dom nog få flytta åt mig så jag slipper dammtorka allt i flera år efteråt sen... men det ska bli såå skönt med en nyrenoverad toa. den är hemsk den jag har nu, grönt kakel o gult upptill.. inte bra alls. man blir typ sjösjuk när man går in där. kommer nog välja svart o vitt kakel o grått golv. hoppas bara att jag får bo här sen med jag kanske hittat en lägenhet jag köper innan om jag inte ändrar mig o bor kvar här för alltid nu när dom gör om. trivs ju kalasbra i den här lägenheten men hade vart skoj om man hade sin egen där man kunde tapetsera om varje dag i.
hmm tror detta blev ett rörigt inlägg hoppas ni hängde med nått. börja med att inte blogga alls till att prata om tapeter.. hehe..
har vart på lite shopping tur med pojkvännen idag efter jobbet. men det blev bara ett halsband o ett par örhängen på hm.. hitta inget annat skoj. borde köpt skor men det hitta jag inga alls... finns inga roliga nu såhär i övergången mellan vintersaker o vårnytt..
nej nu borde jag sova.. hade tänkt hinna gå till jobbet imorgon med. var duktig imorse trots att det regna.. hihi... måste gå mera...
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0