tv bekymmer :

först å främst i den nya lägenheten finns det ingen fungerande boxer för förra hyresgästen tog med sig strömkabeln dumt gjort.. å det tar några dagar innan det kommer en ny, beställde idag.
sen tänkte jag titta på dvd för jag har ju då bara 1 2 o 4an... haha men vart var den då... leta i alla kartonger jag kunde komma på o inte hitta jag den heller..
gissa vart den låg efter en vända ner i gamla lägenheten med... jo i kastrullkartongen.. haha logisk packning!! men men så är... i en tidigare flytte lyckades jag tappa bort stereodosan o den kom ju fram i flytten efter haha 2½ år senare... den låg i samma låda som strykjärnet.. hmm så be inte mig om hjälp o packa när du ska flytta!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0