Work work work

Idag var det bara jobb Hela dagen lång.. Orkade inte gå till gymmet så jag tog hand om hemmet en smula så det är fint o rent imorgon när jag är total ledig! Annars brukar ju ledig dagar gå åt till att städa. Men inte imorgon! Då ska jag först sova läääänge eller iaf tills jag vaknar. Sen bär det av till gymmet, blir förhoppningsvis ett riktigt hårt axelpass tror jag. Känns som om jag vill köra det nu iaf. Sen blir det en promenad med Eliin på eftermiddagen o sen hoppning med hästen på kvällen typ nattenkröken!

Ingen rolig på msn idag heller.. hehe... men det går bra ändå!! ;)

Godnatt nu eller snart iaf

KRAM


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, du kör ju på som en ångvält när det gäller träningen! Önskar jag hade din motivation. Men snart så ska jag komma igång!

Måste bara tanka kortet och det är ju alltid segt.

Annars är jag lite krasslig i halsen. Hostar och har mig. Med dig då? :)

Kram kram

2008-12-03 @ 23:36:16
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0