Tisdag!!

Japp idag är det strålande sol o Tisdag. 3 dagar kvar till hemflytt! Mår så himla bra o det kommer bli så himla skoj att flytta tillbaka!!! Var där o kika idag, soffan står i rummet o väntar p åatt plasten ska få tas av.. likaså sängstommen... o allt annat jag köpt!! Tjohoo kommer bli så skoj på fredag kväll...

Idag har jag jobbat hela dan sen var jag faktiskt o sola lite, tänkte jag skulle ha lite mera färg på lördag när det är jobbfest! Man vill ju känna sig lite sommarfräsch iaf nu när solen lyser ute men man inte hinner sitta o få nå färg.

Nej nu ska jag slänga mig i duschen o sen ska jag börja packa ner mitt lilla som jag har i den här skitlägenheten för jag har kommit på att jag inte hinner nån annan dag.. För imorgon jobbar jag hela dagen sen gymmet sent efter, torsdag jobbar jag med hela dagen sen ridningen på kvällen, hemma 11 typ o då är det absout inge skoj att packa. Så det blir till att göra det nu då. Dom kommer ju 7.30 på fredag!!

Duschen nu först då.. Sen packa.. Heja på mig lite så kanske det går undan lite..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0