Söndag

Vaknade tidigt eftersom grannen ovanför tror han bor själv i detta hemska hus. Vill hem nu...till min lägenhet! Men det närmar sig iaf..

Hade så skoj igår, Var jätte trevligt hos Anna! TAck för att du fixat sånna trevlig fester! Kilade ner på rådhusgården sen med Fia! Såå skoj, nytt folk, nytt ställe (för mig då nattetid) skönt faktiskt o slippa harrys lite o människorna som är där! Samma samma lika varje gång. Det blir nog flera besök på rådis med... o flera fester med Fia!

Nu är jag redo eller ja så redo man kan bli efter en festkväl o sex timmars sömn för IKEA!! Marie (Ia) är på väg o hämtar mig snart! Tjooohoo hoppas soffan är skönt att sitta i med, har ju bara kikat ut den på bild än så länge! Vet inte vad jag gör om den inte är bra. hmm får bli ett senare bekymmer.

Det kommer lite bilder från kvällen sen. Hinner inte lägga in dom nu!

Ha en bra dag! KRAMS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, visst är dom, drömhunden! Haha, att man släpas i koplet efter dem varje gång man ska gå ut :)
Hoppas att du finner något fint på ikea då!Blir lite avis, vill också åka dit och shoppa fina saker. :)
När får du flytta hem igen? Kram på dig!

2008-04-06 @ 10:57:19
URL: http://saani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0