tjingeling :

först fick jag frysa i en kvart innan marie kom och hämtade mig igår morse. hon fick ju lov att gå ut med hunden en gång till. hmm... kallt var det. fixade lite grejer på hennes jobb som skulle flyttas mellan städerna. när väl det var klart så bar det av till kupan. först på inköpslistan stod det skor. kan tillägga att det var endast shopping för maries del som gällde. jag var med som personlig rådgivare. skor var det. vi besökte alla skoaffärer och hittade ett par stövletter på wedins och ett par svara puma med diamanter på stadium. skor avklarat. nästa steg var halsband och när vi shoppat klart så hade hon hittat fem stycken som går jätte bra att kombinera ihop eller var för sig. en ring och armband hitta hon med i samband med detta. halsband avklarat. sen hitta vi en tröja/klänning på hm som hon ska ha på kalas i helgen. till det blir det nyinköpta benvärmare och tights. hon hittade även några t-shirts på jc och en kofta på veromoda. det enda som saknades var en jacka men hon prova en kalassnygg på mq men den ska hon kika mera på på lördag när hon har sambon med sig. då var det avklarat. tyvärr inga bilder eftersom jag har telefonen på lagning.

sen bar det av till anna, lekte lite frisör, pilla lite med annas datorn och sen promenad och mat. tack för hamburgaren.

sen var jag hemma hos mig och gjorde om lite igår kväll. syns dock lite dåligt på bilderna men jag snickrade ihop lampan jag köpte på ikea i söndags. sen skulle jag sätta upp gardinstängerna som jag köpte med marie idag men det lyckades inte. får ta hjälp av A till det sen tror jag.
   
ljuskronan som hamnade i köket satt tidigare i vardagsrummet. tyckte den passa riktigt bra där i köket med. blev jätte mysig stämning. kameran förstör lite av det mysiga tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt med döskallarna tycker jag:) rätt hett!

2007-09-30 @ 09:18:55
URL: http://dailyluxury.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0