oj oj oj tröttast :

är riktigt trött nu men kunde inte sova efter att pojken gick till jobbet där strax innan 7 tiden. så det var lika bra att kliva upp på en gång. jobba sent igår för vi hade klubbdag så vi hade extra öppet och jag tycker jag borde kunna sovit längre men icke icke. får hoppas man kan sova imorgon när A inte ska till jobbet. jag börjar 11 så jag hoppas man kan sova till halv 10 minst iaf.
usch va tråkigt när mobilen är trasig och jag inte kan ta några dagliga kort och lägga in. blir lite mycket text nu i några veckor. vill inte släpa med mig digitalkameran heller för den är så tråkig och tar dåliga kort så det känns bara trist. 
318091-75
ja just det en skoj sak. malin bokade nog biljetter till gwen igår. det är ju ungefär två veckor tills det blir av. det ska bli så himlans skoj. längtar dit. globen, gwen och goda vänner (therese och marie kanske kanske ska med, men vi tror nog att dom stannar hemma, trist men sant)
köpte min vita buddha igår... såååå snygg. hoppas den passar in hemma bara. ska prova det ikväll. hitta tyvärr inga skor får försöka hålla mig tills jag ska till sthlm. men det kommer att bli svårt.

ska börja göra mig iordning för jobbet, har lite klädångest idag... ingen aning om vad jag ska ha på mig...
kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack, får hoppas det ska gå bra :)

2007-09-28 @ 13:29:22
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0