lite nytt utseende :

fixar och trixar här med bloggen. vet inte riktigt om jag ska ta bort bakgrunden eller inte. den är lite rörig med dom där ränderna.. gillar när det är enkelt och stilrent. svart vitt och grått kanske ni redan kommit på att jag gillar. det är dom bästa färgerna som finns.
nyss råkade jag ta bort kommentarfärgen så jag kunde inte läsa inlägget som gjordes. men det var iaf snabbt fixat. börjar bli lite haj på det här om jag får erkänna! hihi... snart anna kan vi ha datakurs om vi bara får våra minnen till datorerna. ska vi sikta på jul kanske... lagom när lisa har jullov kanske vi kan lära dig blogga! haha... nej skämt å sido jag hoppas det blir mycket tidigare än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0