jobbdags men först lite shopping :

börjar inte förrens 11 idag men är klar för en liten rundvandring först. tänkte jag skulle hinna kika lite på stan innan jag börjar jobba. ska shoppa min buddha idag hade jag tänkt. det blir den vita. sen tänkte jag titta på ett par skor på scorett. behöver nått nytt typ en tuffare stövlett men låg klack som man kan kuta i på jobbet hela dagarna. få se om jag kan hitta nått. sen kanske det blir ett nytt läppglans med. hade en 20% check på åhlens såg jag. då försvinner de ju några kronor till sånt är alltid skoj.

måste kila.. hej då


Kommentarer
Postat av: anna

kamrat,vet du va?jag ska JOBBA imorrn!hur gör man?/puss

2007-09-27 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0