gud så skönt :

gick lite tidigare från jobbet idag för jag har jobbat några timmar för mycket denna vecka. kändes så skönt att få vara hemma kl 14 redan. istället för halv fyra som man brukar. ska åka till anna nu och klippa henne och sen ska vi börja med prinsessan som skall bli fond på saras vägg. jag ska försöka komma ihåg att dokumentera målningens framväxt.
var in på indiska nu och kände lite på buddhan med. måste bara ha han.. eller flera... fanns även i en liten version. jätte söt!
kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååh tackar tackar! *bugar och bockar* vad kul att du gilla mina små teckningar :) Finns fler bilder, även serier på min hemsida om du är nyfiken; www.jennykarlsson.se :D

2007-09-15 @ 21:09:34
URL: http://ramboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0