antar 8 saker om mig utmaningen från linda:

8 saker om mig :

1. alltid hungrig, man behöver aldrig fråga mig om jag är hungrig. kan äta jämt.

2. älskar mitt jobb, kan inte hitta nått bättre! ett stort plus är ju såklart dom kalasbra jobbarkompisarna

3. kan vara riktigt blond ibland, hehe fast bara ibland.

4. tv-spel är kalasskoj

5. är ganska pedantisk, kan egentligen inte göra nått halvdant. har nog fått det från min far tror jag. mest pedantisk är jag nog med min bil som just nu för tillfället ser ut som en soptipp, jag mår dåligt när jag ser den. kan inte vara så pedantisk med hemmet för jag är inte där så ofta, är mest hos pojkvännen i en kappsäck.

6. lyssar på det mesta i musikväg, från hårdrock till soft musik typ enya.

7. prylgalen 

8. SHOPPINGGALEN!! handlar alltid även om plånboken skriker nej nej.. hehe... men det är ju då man hittar det bästa!

det blev ganska bra ändå... utmaningen utförd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0