utvilad :

lite iaf kan man väl säga att jag är. fick sova tills man vakna av sig själv utan att klockan ringde. det gör så himlans mycket.
jobbdag idag igen.. ska snart börja göra mig iordning och som vanligt undrar jag över man man ska ha på sig idag då.
kanske det kan komma lite post med innan jag kilar iväg. skulle bli väldans glad om man kanske kunde få två paket från phonehouse idag men det är säkert alldeles för mycket begärt. eller vad säger du anna. men det har ju gått 1½ vecka sen dom skicka det först paketet och det andra vart ju skickat i förra veckan. hur f*n kan ta det ta så himlans lång tid. tror nästan att dom band fast paketen bakom en snigel. riktig snigelpost kan man kalla det här. blir tokig snart. posten kommer säkert att komma med paketen på onsdag bara för att jag ska åka till sthlm med jobbet då. fast jag tänker inte klaga just då för då får jag hotellfrukost på torsdag. längtar så efter den.
nu ska jag välja kläder tills idag..
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0