natti natti :

dags att sussa. har setat framför burken i alldeles för många timmar. men har ju fått lite gjort här på bloggen iaf och började lite smått med annas med. grunderna är lagda. får fixa resten med rätt färger och så när jag pratat med henne imorgon.
318091-206nu ska jag sova länge länge imorgon, fick ju sova själv idag med, snyft... pojken skulle på fest så då kan jag lika väl sova hemma istället för att bli väckt när han kommer hem inatt. iofs är klockan ganska mycket nu med så jag hade kanske kunnat sova med han, men det blir ju flera nätter som man kan trängas med han om kudden. så nu ska jag slå ner huvudet på min alldeles egna syntetkudde! godnatt

glömde skriva att jag hoppade en liten träningstävling med pållen bella idag. gick kalasfint och lyckades skrapa ihop 2 rosetter av 2 möjliga. duktiga va! hihi... var ganska enkelt kan jag tala om. nej sovdags var det. godnatt igen...

Kommentarer
Postat av: paulina mikaéla.

svar: tack för kommentaren :)

2007-10-14 @ 04:01:03
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Angelica

Nej jag har inte heller så mycket tid att blogga. Fast igår hade jag och då satt jag och skrev kommentarer till jättemånga =P

2007-10-14 @ 11:19:56
URL: http://aangelicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0