morsning korsning :

vakna först 8.30 och tänkte att ja men det var ju helt ok då hinner jag ut och gå med anna vid halv 11... och så titta jag på klockan efter en stund, kändes som det var 5 minuter senare men då var klockan helt plötsligt 10.30 och jag missa prommen med anna. får gå med henne på eftermiddagen istället.
nu borde jag verkligen gå ner och rensa i källarförrådet för hyresvärden har ställt upp conteinrar så man kan kasta en massa skräp för dom ska btgga om förråden. men det är så läskigt att vara där nere själv, men det är väl bara att bita i det sura äpplet och gör det klart. kan ju inte ta längre än högst en timme om jag sätter fart. men det är ju så grymt tråkigt. sen borde jag rensa i garderoben här hemma med för det blev en snabbstädning när pojken kom hit i fredags. hmmm vågar inte ens visa en bild på hur det ser ut. haha... jag kan knappt öppna dörren till garderoben för då blir jag överfallen av en jäääääätte hög med kläder!

vad ska ni pyssla med idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0