idag :

idag har jag jobbat hela dagen, måste säga att det var en ganska tråkig dag idag. hände inte så speciellt mycket. gjorde om lite i butiken och sånt som hör till mitt dagliga arbete. sen ringde pojken o undra om jag skulle med o äta efter jobbet, ja det är klart jag ville det, har ju inte träffat han på flera dagar, hmm inte sen i helgen iaf... så vi gick till golden, en pizzeria... hmm det blev en pizza... hmm på en tisdag... men men den smaka iaf gott när jag åt den,. hur jag känner efteråt ska vi inte prata om. alldeles för mätt o alldeles för tjockis. men man får väl skylla sig själv när man inte motionerar nått. det hinns liksom inte riktigt med. har nån någon plan eller bra ide på hur man ska hinna med allt.
har fått en tid med för att kolla min allergi. om det nu är någon allergi, men det måste det ju vara. kunde ju inte sova inatt efter hundkursen. låg o hosta typ hela natten och kippa efter andan. kommer ihåg att jag kolla på klockan 03.42 och höll på att ge upp, var helt slut och ville bara att det skulle vara morgon så jag fick kliva upp istället för att försöka sova. hmm men jag får lov att vänta till den 6 december innan jag ens får komma till vårdcentralen o där gör dom inte ens ett pricktest. då får jag väl vänta flera år på remiss till lasarettet. men men bättre än inget iaf.

nej nu ska jag sluta babbla och hoppa i säng istället tror jag.

tjing

förresten så längtar jag tills fredag, anna o jag ska ha solokväll med idol o vin o gottis. ja självklart så får prinsessan sara vara med på ett hörn minus vinet då så klart!!

godnatt

Kommentarer
Postat av: anna

....längtar jag med
;)

2007-10-30 @ 22:54:19
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0