hemma hemma :

är hos mor och far och tänkte få lite vinterdäck på bilen. tur att man har pappas verkstad så man slipper fixa själv...är nog ganska bortskämd när det gäller mek med bilen, men jag klagar inte alls för det ;) tur att pappa finns!
ska gratta morfar imorgon med när man ändå är här. han fyllde år i veckan, hela 69 år blev han. har en ganska ung morfar och det är jag glad för.
det var grymt segt att jobba idag kan jag säga. usch å fy det kändes som om någon slagit mig i huvudet med en hammare när jag vakna. det var inte alls skoj att gå upp, eller jag orka knappt gå upp. fick lov att typ rulla ur sängen för att vakna. har inte piggnat till än heller så det känns som om nått är fel. ska försöka sova i tid idag för en gångs skull så kanske det är bra imorgon när jag vaknar. fast man vet ju aldrig, ska sova på en bäddsoffa i vardagsrummet för dom håller på att grejar här för fullt. min brors gamla rum, numera gästrum håller på att få nytt golv och nya väggar så där kan man inte sova. mitt föredetta rum är numera kontor och där får man absolut inte plats att sova så det får bli vardagsrummet för min del, hmm utan dörr eller nått så jag kommer ju vakna när mor går upp imorgon, säkert übertidigt..... suck....

har dina föräldrar gjort om ditt "barnrum" så du inte heller har någonstans att sova när du är och hälsar på?


ska rota i skafferiet få se om jag hittar nått godis.. hihi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0