dag, måndag :

då så var måndagen avklarad igen, tycker jämt det är måndag. veckorna går så himla fort... vecka 44 redan liksom... vart har dom andra 43 tagit vägen. har nog snart till och med vart tillsammans med pojken i ett år, har inget exakt datum, måste nog fråga han om det, hihi... första gången i mitt liv jag inte har stenkoll på nått sånt. gick bra på jobbet idag, jobbar för en stor bonus och det kommer vi lyckas med... hihi... superskoj! måste ju erkänna att vi är lite bra!
sen var jag på hundkurs med söta lilla gilda, fick som vanligt värsta allergiattacken, det är kanske ingen bra ide att gå på hundkurs när man börjat visa allergi mot djur... och det är inte lite allergi heller, svårt att andas o röda utslag på kroppen där hunden råkat slicka på mig. men men gillar man dom så kan man ju inte låta bli. ska försöka ringa till vårdcentralen imorgon bitti och få en tid för ett pricktest eller nått sånt. kan ju vara bra om jag får någon medicin eller två för att vidga luftrören när det blir så här. får svårt att andas och det bara piper i halsen. får hosta med när jag försöker dra ner luften i lungorna. kan inte vara bra alls..
men kursen gick förutom allergin jätte bra. tur att man tränar en så duktig o lättlärd vovve som förstår exakt vad man vill för nått. superskoj!!
nej undra om man ska krypa ner i sängen o försöka andas lite...
kramkram o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0