photoshop :

image300

hade lite tråkigt... pillade lite med en bild från igår men jag har inte riktigt tålamod att gör det ordentligt. är lite smått rastlös och trött samtidigt... jobbig sits... plus att mina grannar håller på att spika upp tavlor så här en söndagkväll. men jag ska inte klaga för har dom väl fått upp tavlorna så kanske det inte är lika lyhört för jag hört allt dom gör från lägenheten bredvid, det är sååå jobbigt. speciellt imorse när jag var skittrött o bakis och ville sova, men det gjorde tydligen inte som. dom var vakna i ottan och jag tror killarna hade pyjamasparty för dom var en hel hög där inne som låg och prata med sina basröster och jag hörde hur tydligt som helst. drygt värre. så lite tavlor kanske gör susen!
nu ska jag försöka hitta nått snask att äta. blir pizza lite senare idag!! mums... man får faktiskt äta det när man vart ut.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0