inget att skriva :

har ingen lust att skriva. allt är fortfarande riktigt tråkigt. höstdeppet håller i sig idag med. hoppas det kan försvinna snart. har iofs vart en ganska bra dag på jobbet även om man känner sig helt nere. tur att man har riktigt bra jobbarkompisar!! köttbullar till lunch piggar ju alltid upp med o en cheseburgare som mellanmål på eftermiddan är ju inte helt fel heller. tur att fia o jag är lika hungriga jämt haha....
nej nu kanske det är dags att sova, är så himlans trött med även om jag sover ordentligt om nätterna. men imorse var jag helt slut när jag vakna och har haft ont i huvudet typ hela dagen med. depphuvudvärk kanske...
nej sovdags var det!

godnatt vänner!

318091-206

Kommentarer
Postat av: Jennie

nattinatti :)

2007-11-07 @ 21:55:44
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0