en ledig dag med anna :

har vart hos anna hela dagen nästan. vi har vart ute o gått i slasket i några timmar. satt ljus på kyrkogården. sen vart det lite fika hemma hos henne när vi kom tillbaka och skratt åt prinsessan sara. så söt. tog lite kort idag med men orkar inte lägga upp som just nu. vart hela off och trött som bara den. borde kanske sova en liten stund om man ska orka vara vaken resten av kvällen sen. undrar när pojken kommer hem med, han har vart i sthlm med sin mamma och hälsat på sin bror o släkt. tror dom tänkte komma hem idag men hans mobil verkade vara död för man kom till telesvar på en gång. hmm.. suck... så jag har ingen aning om när han kommer hem heller... tråkigt...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hm.. kommer inte riktigt ihåg hur jag gjorde men tror jag använde ett sånt filter :P Har ej det photoshop jag använde p¨å denna datorn :/

2007-11-03 @ 19:45:39
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0