en bra söndag :

det har vart en helt underbar söndag, så som sen söndag ska vara. mor å far var här o vi var ute å åt lunch tillsammans. var riktigt smaskigt och vi vart mätta å belåtna allihoppa. sen tog vi en liten promenad runt stan för mamma ville kika på nån matta på museet så vi slank in där. det var en gigantisk matta kan jag säga. nån stackare har vävt av ett foto, var riktigt snyggt vill jag säga. blev lite imponerad jag med.
sen gick vi över stan o titta på alla affärer som var stängda och så köpte vi lite chokladbollar som vi åka hem o mumsa lite på sen efter vårt besök på plantagen.
pappa hjälpte mig sätta upp gardinstången som jag inte fick upp själv här när jag köpte den. så fint blev det. det enda som fattas nu är lite saker som jag ska köpa på onsdag. lite dekoration och sånt som gör hemmet varmt o mysigt!
men nu ska jag bara slappa resten av söndagen... godkväll!!


uppdatering... vi åt på en grekisk kolgrillsresturang!

Kommentarer
Postat av: bebisnoja

Ååh vad skrev du på framsidan? Den är jättefin. Mysig söndag, vad åt ni?

2007-11-25 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0